11. maaliskuuta 2013

Pikainen postaus.....

"sängynpohjalta" tai pikemminkin sohvaperunalta.
Olen ollut sairaana nyt reilun viikon- ilmeisesti influenssa 
 ja huomenna on paluu töihin.
 Kuume oli korkea, ja se veti täysin lötköpötköksi.
Olen vain torkkunut, katsonut toisella silmällä elokuvia,
 juonut teetä litra tolkulla ja köhinyt.
 Jossain kuumeen laskuvaiheessa jouduin aina ulkoiluttamaan koiria,
 sillä mies oli tietysti koko viikon reissussa. Niin minun tuuria!!!!
 Köhiminen jatkuu varmasti vielä pitkään, sillä uskon yskän lähtevän vain yskimällä :)
 
Sen verran jaksoin nyt viikonloppuna selata nettiä, että löysin kivan blogin.
Dog Under My Desk- blogissa on parikin kiva mallia ohjeineen.
Yhtä piti minun jo tänään kokeilla "kuntoutumistoimintana"
 eli tässä minun versioni korvakuulokepussukasta......
 
 
Mallissa on käytetty aika paljon pitempää vetoketjua, mitä lopputulos tarvitsee.
 Itse en raskinut tuhlata tähän ylipitkää vetoketjua, vaan otin vain sentin kaksi
pidemmän kuin tarvitsin valmiiseen kukkaroon. Ja valmiista pussukastani
taisi tulla isompi mitä ohjeen mukaisesti tulee :)
 
Löysin toisenkin kivan ohjeen. Miten huolitella hexagoneista valmistuva työ.
Badskirt-blogin ohjeista löytyy kaunis viimeistelyohje reunalla.
 
Ja sitten löytyi ihana idea kaikille meille silitysraudan kuljetukseen.
 Minulla ainakin on aina kuljetusongelmia oman raudan raahaamisessa.
 T.in the Burg- blogissa on ratkaisu :)
 
Huomenna on kiltailta, mutta katotaan missä kunnossa olen työpäivän jälkeen.
Pvä oli ainakin kaunis tänään - toivottavasti huomennakin , Maritta
 

2 kommenttia:

Marle kirjoitti...

Toivottavasti olet toipunut työkuntoon, ettei tule takapakkia tai jotain jälkitautia. Känpä katsomassa kiinnostavaa blogivinkkiäsi.

Anne kirjoitti...

Aivan älyttömän paljon kiitoksia ideasta + ohjeesta: korvakuulokepussukasta!!!!!! Salilla käydessäni on iso avain laitteisiin + korvakuulokkeet. Pussukka tulee tosi tarpeeseen. Selkeä ohje. KIITOS!!! Lähden heti ompelemaan itselleni tuollaisen...