16. toukokuuta 2013

Mihin ihmeen jemmaan....

olen varastoinut kaksi Jelly Roll- rullaa, joita nyt tarvitsisin huomenna illasta?!?!
Ei löydy vaikka kuinka pengon kasoja, pussukoita ja laatikoita.
Ihan varmasti ne ovat minulla tallessa, koska olen säästänyt niitä juuri tätä
tulevaa viikonloppukurssia varten.
 
Ei auttanut kuin leikata tänään hätäisesti joitakin kangassuikaleita itse.....
 
 
leikkasin suikaleet yksivärisistä kankaista, joita on kertynyt jokunen väri.
 Ihan kaikkia värejä en vielä leikannut, kun en ihan
varmasti tiedä mitä ompelen näistä suikaleista.
Se selviää varmasti heti huomenna illasta, joten voin tarvittaessa leikata värejä lisää.
 
Tällä viikolla tuli tilaamani kirja Amerikasta.
Tilasin Sue Spargo'n kirjasen erilaisista kirjontapistoista.
 Olen jo jonkin aikaa katsellut hänen mallejaan, sillä ajatuksella,
että ensi syksynä kässäkerhossa tehdään jotain villakangaskirjontaa Sue'n tyylillä.
Itse haaveilen tietysti kassista :) Kirjasta on ihana katsella, ja miettiä mitä tekisi.
Nyt pitää vain kesän aikana etsiä kirppispöydiltä villakankaita syksyä varten.
 
Värikästä ja kesäisen lämmintä viikonloppua........ Maritta
 


1 kommentti:

Marle kirjoitti...

Hienoja värejä sinulla on. Minä olen viimeajat pelkästään etsinyt jotain. Se on tylsää.