21. syyskuuta 2014

Mitään ei voi heittää hukkaan....

ja siitähän se yöllä mietitty ajatus sitten lähti.
Minulla on koko ajan tässä kaiken muun ohella
menossa miesten kauluspaitojen leikkelyprojekti.
Siis teen niistä sitä peittoa omalle kullalle.
Olen jo leikellyt tosi monta paitaa, ja
laittanut roskiin paitojen sivusaumoja sekä hihojen
saumoja. No, nyt alan niitäkin sitten säästämään :)
 

 
 
Kokeilupinta onnistui vaivattomasti, ja tästä tulee nyt pussukka
joko miehelleni - jos huolii tai minulle :)
Joissakin jo leikkamissani paidoissa on
ollut todella kauniit, huolellisesti ommellut sivusauman.
Ja olen ne nyt sitten heittänyt pois...
enää en heitä :)
 
Maritta
 
P.S Vauvanpeitto on edennyt tikkausvaiheeseen, ja olen jo tikannut
viime yönä kolme. Päädyin käsintikkaukseen,
mutta nyt on sormet rikki :)
Se on niitä käsintikkauksen riemuja.
 


2 kommenttia:

Tilkunviilaaja kirjoitti...

On hieno tilkkupinta sivusaumoista! Välillä on raskasta, kun kaikelle keksii käytön eikä niin ollen kannata panna mitään pois...

Aivosolu kirjoitti...

Voi vitsi. Ite alottelen varmaan pian paitojen leikkausta (kunhan niitä saan käsiini). Taidampa minäkin säästää sivusaumat :) Kivoja juttuja olet tehnyt muutenkin.