6. tammikuuta 2013

Nettimaailma...

saa ajatukset aina keskittymään johonkin muuhun mitä on tarkoitus :) Nytkin piti vain ommella keltaisia jämpaloja, kun päädyin kokeilemaan Tilkunviilaaja blokkikokeiluja. Hän on kokeillut kahta eri "pikatekniikkaa", joista toinen "puhutteli minua enemmän.
 Eli siis minun lähtöpalat ovat tässä....

 
joita sitten jatko-ompelin vähän isommaksi....
 

 
ja sitten leikkasi blokit keskeltä kahteen osaan , käänsin ja leikkasin uudelleen saadakseni tämän näköiset yhdistelmät.....
 
 
ja sitten vain blokki ja  toinenkin valmiiksi......
 
 
Tilkunviilaaja ei ollut niin innostunut tästä blokkimallista kuin toisesta samassa postauksessa olevasta, mutta minun silmä tämä viehättää kovasti. Hän on tehnyt blokkimallin senttimitoilla ja minä tuumilla, jotka kävin "nappaamassa"  Tilkunviilaajan linkistä Rossie'n blogiin. Tämä blokki on aika iso, joten tulisi pikaisesti taas tilkkupintaa joka isoon tai vähän pienempääkin peittoon:)
 
Nyt aamupalalle....... työntäyteinen viikko tiedossa, sillä olen päässyt "laiskottelemaan" koirien ulkoilutuksesta joulukuussa miehen ollessa enemmän kotosalla. Nyt onkin siten kova arki edessä, kun se huki on taas koko viikon minulla....... Maritta
 
P.S Meillä alkaa taas sekä tilkkukillan että kässäkerhon tapaamiset ensi viikolla, eli kevätkausi alkaa  keskeneräisten tilkku/käsitöiden parissa :)
 
 
 
 
 

1 kommentti:

Tilkkureppu kirjoitti...

Tästä tuli näin isompana mielenkiintoisempi, kuten arvelinkin, kauniit värit!